LaraCroftTombRaider Gerçekten hastaysa gelmesi daha kötü olmaz mı yenidoğan bebek için, belki gerçekten düşünceli davranıyorlardır. Lohusayken daha alıngan olabiliyoruz, ilgi beklemiş olabilirsiniz haklısınız, hastalık getirmemeleri daha iyi olmuş, hastayken geldiler bebeğim hasta oldu postu okumak üzücü olurdu