Kızlar 12 aylığız. 6 tane dişi var şuan diş gözükmüyor.. 1 yaş aşısından sonra sadece kafasında ateş olmaya başladı 37 -37.7 arası değişiyor vücudunda yok. Keyfi de iyi şükür. Ama neden öyle oldu anlamadım. Acaba arkalardan diş geliyor olabilir mi? Birde aşıdan sonra boyun kısmında döküntü oldu biraz hemsire kızamık aşısından sonra döküntü olabilir demişti onun ateşi mi devam ediyor acaba 10 gün olduk asi olalı 😓