Sarecem malesef pek vaktim yok tıbbi sekreterligin bile belki sinavlarina giremem ben sadece ilerde para yatirdigim bu bölümü okumak istersem dersleri çok zor olmasin istiyorum o kadar. Sizin dediğiniz bölüm de seceneklerim arasindaydi iş olanagi olduğunu duymustum ama bide okumasi zorsa hiç ugrasamam sanirim,😂