Bzey Kızlar merhaba 🌸 Bebeğim 1 aylık.yanakları İsilik gibi , bebek sivilcesi dolu. Bu durumu yaşayan ve ne yapılması gerektiğini bilen var mı?
Htcypc Bzey hergun banyo yaptirdim aksamlarida pamukla yüzünü sildim günde iki defada doktorun önerdiği Bepanthol sensiderm kremi kullandim. Kimseye opturmedim de opmedim de..Gercekten tüm yüzünü kaplamisti sivilce ve hic geçmeyecek korkusu vardır çok şükür simdi iyilesti
Ceys Bzey Ben bişey yapmadım bundan dolayı doktora gittim bir kaç kere kendiliğinden gececegini soylemislerdi öyle de oldu.