Merhabalar,
Çocuk doktorumuz öğlen çorbası ve akşam yulaflı kaşık mamasına meyve vermemi önerdi beş aylıkken böyle başladık ek gıdaya bugün 6 aylık olduk. Toplam iki çay bardağı olarak yani. Bugun ilk defa sağlık ocağına götürdüm oğlumu hastaneye gidemediğim için 6. ay aşısını olduk. Hemşire hanım kahvaltı-öglen çorbası-ikindi meyveli irmik ve akşam muhallebisi yesin dedi.
Bizim çocuk doktoru mu az yediriyor sizler ne miktarda veriyorsunuz diye sizlere de sormak istedim.
Bir de ek gıda öncelik sonra emecek dedi. Ben önce ne kadar emzirebilirsem emzirip biraz dinlendikten sonra ek gıda veriyorum. İlk bir yıl böyle gitmiyor musunuz siz de?
Boyumuz kilomuz ideal normal bu arada.
Mama + meme gittiğimiz için başta 5 aylıkken mamayı iptal edip iki öğün ek gıdaya geçtik.