ela58 Aslında bu bebeğin doğum kilosu ve boyu ile alakalı
Örneğin en az 1 ayda 750 Gr almış yada en fazla 1500 Gr almışsa bu gayet ideal demektir boyu da en az 1cm uzamış yada en fazla 4 cm uzamissa bu da gayet ideal demektir yani her bebeğin gelişimi farklıdır ve en önemlisi doğum kilosuna orani önemlidir
Örneğin benim oğlum 3850gr ve 52 cm boyunda doğmuştu hiç kilo kaybetmedi 1.ayinda 5000 Gr olmustu 54 cm olmuştu
- Ayında 5950 Gr 57 cm olmuştu
- Ayında 6500 Gr 59 cm olmuştu