4.5 aylık olana kadar kullandım ben de gündüzleri hiç kundak yapmıyordum sadece gece kullanıyordum , dönmeye başlayınca hemen kundak yapmayı kestim zaten kendi de öyle rahat etti. İlk başlarda moro refleksi nedeniyle uyanıyordu sıçrayıp bir kaç gün sonra o da çok kalmadı . Bir günde bıraktık yani