Tulay09 6. Aydan sonra bebeklerin gelişiminde yavaşlama olurmuş kilo alması falan azalırmış zaten düşünsenize her ay başlangıçta ki gibi 1 kg fln almaya devam ettiğini🙈 benim oğlum da dün 7 aylık oldu kontrolümüz vardı 400 gr almış doktor gayet iyi ayda 300 gr a falan düşüyor artık dedi. Ek gıdaya da 6. Ayda başlamıştık ama tadımlıktı sadece bu ay doyumluk vericem yavaş yavaş.