Cinar_bebek05 6 haftalık bebeğim var. Yumuşatıcı yerine şimdilik sirke kullanıyorum. Ne zaman yumuşatıcı ya baslayabilirim. Haliyle kıyafetteki süt kokusu yikansa bile geçmiyor. Siz ne zaman başladınız ver hangi marka önerirsiniz
Kzmoglum Cinar_bebek05 ben doğduğundan beri dalının kullanıyorum güzel kokuyor ilk başta kullanmadım çok değişik koku vardı
Anr5155 Cinar_bebek05 kıyafetleri üzerinden çıkartınca sudan geçirirseniz süt kokusu kalmaz. Yumuşatıcı kokuları çok yoğun benim bile nefesim daralıyor çocukların ciğerine yazık o sentetik kokuyu solumasınlar mümkünse uzunca bir süre kullanmayın.