Evet bızımkındede darlık ve yapışıklık vardı biz 50 günlükken yaptırdık ve çok rahat geçti küçük oldukları ıcın hissetmiyorlar bıle kontrole bıle gıtnedık kartın bardak vs de koymadık bır numara büyük bez taktık sadece ılk çişini yaparken açıyor dediler ama bizde öyle bırsey de olmadı