kubraselcuk gulsn bir arkadaşımın doktoru 1 çay kaşığı verebilirsin kaynamış soğumuş şekilde diyordu ama ben hiç vermedim sadece duymuştum
Binnur_cam gulsn gaz damlası kullanabilirsin biogaia + sabsimplex pahalı ama benim kızımın ikisi rahatlatmıştı
isufumveben gulsn siz için sütünüzden geçer zaten, yazık sabi bağırsaklarından çekiyor zaten bir de siz zorluk çıkarmayın
Sevimnur09 Vermemeyin çünki yan etti yapabilir daha çok küçük ayaklarına masaj yapın acı elma uagı ile ayakalrını karnına itip çekin ılık suda masaj yapın
gulsn Binnur_cam biogaia kullanıyorum zınco verıyordum o da kabız yapıyormuş diye vermedım ıkı gündür
Htckbra0716 gulsn Ben veriyordum 1 çay kaşığı sadece ama sağlık ocağındaki hemşire bebeğinin böbreklerini yorarsın verme bence demşti