Ahsenileannesi Aptamil prosyneo 1 mama kullanan anneler , memnun musunuz? kızım 3 aylik , reflüsü var. Sadece mama ile besleniyor. Sizin bu mama ile deneyiminiz nasıl?
alpssmom Ahsenileannesi ben yeni kullanmaya başladım bir kutu bitti ikinciye geçti bence güzel mama diğer aptamil çok gaz yapıyordu bu probiyotikliymiş