Sapsikanne benimde ilk oldu bir ay öncesine kadar. Biz
Hafta sonuna denk getirdiğimiz için pişman olduk elektrik doğalgaz açtırmak aksadı
Bu aksadığı için evde duramadık yemek dışardan yedik dışarda konakladık baya pahalıya mâl oldu.
İlk mutfak ve yatak odasını halletmek daha mantıklı geldi elektrik ve doğalgaz açık olsaydı yemeği ve ilkten kalacak yerimiz hazır olacaktı. Biz 2 gün öğretmen evinde kalmak zorunda kaldık
Ben perdelerimi bilerek yıkamadan götürdüm gideceğim yerin ölçüleri küçüktü ve kestirilecekti. Kestirip geldikten sonra perdelerimde toz kir leke herşey vardı o yüzden iyi ki yıkamamışım dedim. Ama ölçüleriniz uyuyorsa da yıkayıp götürebilirsiniz kolaylık olur
Çok ama çok sıcak bi yere gidecekseniz taşınmadan klimayı taktırmanızı öneririm benim kız perişan oldu.
Ek olarak batıdan doğuya geldiğimiz için kızım hava değişikliğinden dolayı çok etkilendi. Taşınmadan dolayı takviye gıdalarınıda verememiştim. Varsa takviye gıdalarınız unutmayın verin. Hasta olmaz diyemem ama belki hafif atlatmasına sebep olur
Biz başımız ağrımasın diye nakliyede kurumsal bi yerle anlaştık. İstanbul’dan Şırnak’a 2 günde getirdiler 40 bin verdik
Hiç zarar yoktu geldiler pratik bir saatte dolap beyaz eşya kanepe herşeyi kurup gittiler. 10 fazla olsun kafamız rahat olsun dedik çok şükür de öyle oldu
Taşınma öncesi kolilerinizi çuvallarınızı halılarınızı sayın olası çalma veya karışma durumlarına karşı tedbir almakta fayda var
Şimdilik aklıma gelenler ☺️