Oğlum 8 ay 17 günlük. Diş dolayısıyla dün öğlenden geceye kadar ateşi indi çıktı bide akşamüstü 8 gibi doktora da gittik ateş dışında her şey yolundaydı keyfi falan da yerindeydi bi sıkıntı yoktu ama sabaha karşı 5 gibi çığlık kıyamet ağlamaya başladı 1saat boyu. Emzirmek istedim normalde hemen sakinleşirdi görür görmez de yapışır çünkü memeyle uyur. Sabah 5ten beri emzirmek için uğraşıyorum memeyi alıyor emmeden bırakıyor itiyor. Su içmek istemiyor. Bu sabah sütümü sağdım öyle denedim içmedi, kaşıkla verdim, bardakla bile denedim yok. 45cl süt sağmıştım 20 cl herşeyi denemeyle zor içirebildim yarım şeftali yedi sadece az önce. Niye böyle oldu kızlar ya emmezse kahrolurum cidden. Tam kilomuzu falan yakalamıştık bide. Başka ne yapabilirim. Ha bide gece acıkınca bişeyler söyledik dışarıdan. Uyanıktı ona da biraz yedirdim ama illaki acıkmıştır ya devamlı uyumak istiyor halbuki hiç uykucu bi çocuk değildir. Napacağım ben sizce neden olmuş olabilir? Uzun ve karışık olmuş kusura bakmayın şoka girdim desem yeri yani.