caglaaakk22
caglaaakk22 ilk haftamızda bdnimde aynı şekilde yaralarım oluşmuştu kanıyordu ben her emzirmemden sonra ılık su ile yakayıp lansınohun kremini kullandım hafif düzeldikten sonra kendğ sütümü sıkıp öylece ucunda kurumasını bekledim hemen anında bir sonuç beklemeyin bence zaten ama ben bu yöntemle dört günde geçirdim yaralarımı belki sizdede işe yarar.