İyi günler bn çok direndim biberon kullanmak asla istemedim bebeğimi emzirmek tek hedefimdi.uzamis sarılık oldu ama hala biberon vermedim.kasikla arada mama verdim kaşık biberon aldım ama onunlada soluk borusuna kaçıyordu kullanmadık.sariliktan dolayı her doktor mamayla destekle dediler ama etkili mama veremedim guzel emiyordu.gecenlerde 4-5saat etkili emmedi gece şekeri düştü uyandiramadik eşim zorla biberon verdirdi.bn çok üzülerek verdim biberonu ama vicdan azabı çekiyorum.biberondan sonra eskisi gbi istekli emmiyor bazen emiyor bazen ağlama krizine giriyor memeyi görünce yardımcı olun lütfen ne yapabilirim suan