Dry_cn benim oğlum şuan 17 aylık mesela ondan 2 ay büyük kuzeni var o hala 21 giyerken oğlum 24 giyiyor hatta kışlık botunu Bi numara büyük tercih etmeyi düşünüyorum 25 alırım sanırım, 1 yaşındayken de 22 23 giyiyordu, aslında ayak yapısıyla da alakalı, benim oğlum zayıf ama elleri ayakları etli ve büyük