sema_068 Geri sma verdim. Doktora da yazdım. Ben zaten kendi sütümü verdiğim zaman rahatlandığını gözlemlediğim için vermemiştim. Etrafımdakiler gaz sancısı 3 ay normal herkeste oluyor vs diye beni ciddiye almadılar. Ama ben kakasını gürültülü yapma ishal hırıltı süt emince karnında şişlik ve gaz çok olduğundan alerjiden şüphe etmiştim.