Tugciko Çarşamba gününden beri hastanede yatıyoruz. Düşmeyen inatçı ateşimiz var , sonrasında kusma başladı , dün ishal başladı . Bir teşhiste konulamadı. Halen hastanedeyiz. Delik deşik oldu bebeğim damar yolu açmayı denerken 😞
-Tusemcimm- Tugciko Geçmiş olsun Rabbim tez zamanda şifa versin inşallah 🤍 Rota virüsü mü kaptı acaba?
Ecem2008 Tugciko 😔🥹rabbım sıfa versın inş önemsiz biseydır canım tez zamanda iyilesır evıne kavusur yavrucak
muratnannsi Tugciko cok gecmis olsun .ayni şikayetlerden 5 gun yattik .atesimz 40 i gördü. Ust uste 6 kere kustu ve surekli ishaldi 5 gun uatis yaptık .6. Gun ciktik Buyuk gecmis olsun .sanrm salgin var .bizim kaka da gizli kan cikmisti ve kanda enfeksyn.
NoOne Tugciko biz de bir ay önce atlattık aynı durumu rota negatifti ve viral enfeksiyon dediler. Suyu kaynatarak içiriyordum, hazır su almaya başladım emzirdiğim için ben de hazır su içtim , dolven ve bağırsak düzenleyici kullandık. Bir iki gün sonra tamamen düzelmişti