noluyasanagenemiros benim kızımda 4 aylık dünkü 20 liralık kaşıklar 50 lira olmuş, şimdiden alıp alıp koymam lazım. ilk çocuğum bende pek bilgili değilim ama eltimin tavsiyesi üzerine alacam. kaşık, çatal, 2 3 tabak zaten standart almayı düşündüklerimden. damlatmaz suluk, bide alıştırma sulukları var küçücük, kızıma hiç su vermediğim için öyle birden lıkır lıkır su içebileceğini düşünmüyorum. mama sandalyemizi önceden almıştık bide banyo için oturak diye yapıştırmalı oturak almıştım, onu yapıştırıp oturtabilirim bence. giyilebilir önlüklerden almayı düşünüyorum. meyve süzgeci, cam rende, buhar pişiricisi. şuanlık düşündüklerim bunlar. ebebeğin kendi markası olan babyplus markasını çok beğeniyorum hem uygun diğerlerine göre. zaten ben temiz steril olsun diye uğraştıkça canım kızım şimdiden her gördüğünü ağzına sokuyor, ona özel osu busu dedikçe emekleye emekleye saksıdaki toprakları yiyeceğinden eminim nedense😄😄