noluyasanagenemiros biz de 2 hafta sonra başlayacağız ek gıdaya çok duygusalım 🥹 ben oioi puzzle tabak ve kapaklı kase, munchkin ısı göstergeli kaşık, avent suluk, yoyko buharlı pişirici, meyve emziği, cam rende, 10cm lik demir döküm tencere aldım şu an için. Mama sandalyesi radarımda ona karar vermedim. Silikon bardak ve pipet de alacağım. Önlük de giyilebilenlerden alacağım. Mama sandalyesinin altına sermek için sıvı geçirmez aktivite örtüsü de listemde. Organik gıda olarak ne vereceğimi bilmiyorum doktorumuzun önerisi ile başlayacağım o nedenle gıda anlamında bir şey almadım henüz tarhana vs gibi.