Kızlar bebeğim 2. Ayına girmek üzere meme+mama alıyor. Kakasını mesela dün yapmadı sabaha kadar ıkiniyor ama yapamadım onun yerine gaz çıkartıyor ağlama yok ama sizce kakasını yapamıyor olsa ağlar demi zeytinyağı ile uyarıcı bi şekilde masaj bile yaptım poposuna ama yapmadi kakasini . bu durumu yasayan var mi . kac gunde kakasini yaomasi gerekiyor