Nenomoms Kızım 33 aylık şimdiki nesil çocuklarımız çok daha farklı yetişiyor ve algılıyorlar.. ev hanımıyım evde kreşin verdiği eğitim öğretim ortam arkadaşlık evde olmuyor sizce kreş için erken bir dönem mi kreş yaşı kaç olmalı psikolojik açıdan da ?
Askimizinmeyveleri Nenomoms kesinlikle 4 yaş diyorum eğer anne çalışmıyorsa Zaten hayatları boyu okuyacaklar diye düşünüyorum
FatmaKrbkl Nenomoms 3 yaşında bende yarım gün öğleden sonra anaokuluna yazdırdım ama sanırım tuvalet zamanlamasını bazen iyi ayarlayamıyor ve altına kaçıyor bunu nasıl aşacağız bilmiyorum 🥴
Bus1903 Nenomoms bence kendini ifade edebilmeli eve geldiginde istemedigi birşey olduysa size anlatabilmeli bana göre çünkü ögretmenler ögrenciler arası ayrım yapabiliyor akran zorbalıgıda olabiliyor travma yaşamaması açısından çok önemli
eylulcakir 0 3 yaş annesiyle olmalı. 3+ ise artık okul akran çağı. Tam Gün değil tabi ki yarım gün olmalı.
eylulcakir durukusunannesi_ çocuk psikiyatristlerinin bu konu hakkındaki tezlerini okuduğum için yazdım kendi fikrim değil ya kitaplarda yazanlar.