Ben cocumu sosyallessin diye kreşe yazdrdik yarım gün.iki gün gitti ilk gün sorunsuzdu.ama dün alırken agliyirdu.dedim.neden ağlıyor .sorumlu kişiyi çok görmediği için o alıp bana getirirken yabancıları dediler.sonra biz eve geldik.aksama doğru çocuğum sürekli sebepsiz dururken iç cekio aglio.sakinlesiyo bı sure sonra hidaha aynı.anlam veremedim.onla konuşmaya çalıştım her kreş dediğimde daha çok ağladı ve gitmek istemediğini soledi.ve sürekli biseler anlatmaya calisiyo ama ne degini anlamiyorum 26aylik.icime sikinti dustu.kizlar napmaliyim.muduru arayıp konuşmayı düşünüyorum oğlum böyle değildi kreste bir şey olmuş bilginiz varmı diye