brglllckrrr ben 4 aylıkken yaptım çok rahat geçti, 2 aylık daha çok uyuyacağı için daha kolay geçer diye düşünüyorum. Bebeğin kulakları acımasın diye uçak kalkarken ve inerken emzirmeyi öneriyorlardı öyle yaptım, neredeyse uçuş boyunca uyudu. Uçağa kadar bebek arabasıyla gidiyorsunuz, uçağa girerken katlayıp size verilen poşete koyuyorsanız, tekseniz zaten yardımcı oluyorlar. uçağın kapısında bebek arabasını alıyorlar, inişte tekrar kapıdan almak istediğinizi belirtmenizi tavsiye ederim. bizimki bir kere valizlerle birlikte çıkmıştı, biraz zedelenme olmuş.