MutluY_E Oğluşum 13 aylık. Geceleri gazdan sürekli uyanıyor. Gazını çıkarırsa biraz rahatlayıp uyuyor. Ama çıkaramazsa ağlamaktan helak oluyor zor geri uyutuyorum. Neyden dolayı bu kadar gaz oluyor anlamış değilim. Gaz problemi hala süren var mı acaba Normal mi
[silindi] MutluY_E benim bebeğim de 11 aylık onunda aynı sorunu var geçen gün acillik olduk hatta çocuk doktoruna gösterin denildi götürecez ilk fırsatta. Maalesef tekrar gaz damlasına başlamak zorunda kaldık
Saretiryaki MutluY_E yaa aynı durum Yaşıyorum yani sürekli olmasa da gazı olduğunda çok ağlıyo çıkarınca rahatlıyo bebekken böyle şeyler yaşamadık 12 aylık arada oluyo sordum doktor normal dedi
PamukPrensesannesii MutluY_E Gaz problemi hala devam ediyorsa alerjik bir durumu olabilir. Probiyotik kullanıyor musunuz ? Bağırsaklardaki yararlı bakterileri çoğaltmak gerekiyordur belki. Kullanmıyorsaniz bir süre kullanın derim. Geçmezse alerji için test yaptırın mutlaka
PamukPrensesannesii MutluY_E Kendi kullandigimizi söyleyeyim ‘ nbl drop ’ kullanmıştik. Enterogenmina da tavsiye ediliyor. Birde orzak markasının ( yanlış yazmış olabilirim) probiyotik+ prebiyotik var. İsterseniz ayrı bir postta arkadaşlara sorarak alın hangisi tavsiye ediliyorsa
Nursena0606 MutluY_E klima, terleme, çıplak ayak, yoğurt, yumurta gibi şeyler gaz yapar. Belli ki sık yediği bir şey yaramıyor. Emziriyorsanız siz de dikkat etmelisiniz. Bu aylarda normal değil. Kabızlık var mı?
Dyg1dyg Benım oglumda 1yasını gecerek bıttı okadar uzun surmüstıkı yeter artık demıstım normalde 6aydan sonra gecer bızımkı gecmemıstı. Emzırıyomusunuz ben emzırmeyle alakalı dıe dusunuodum. Gece sureklı emerdı yatardı emerdı yatardı sonrada gaz sıkıstırırdı. Gunduz bıseyı yoktu cunku. ama sonra gecıyoo 💗