Merhaba anneler, benim 8 aylık kız bebisim var ve kilosu 7.600 doktor kilosunu az buldu fakat sıkıntı edecek kadar değil çünkü boyu ve kafa gelişimi gayet iyi çok şükür. 1 kilo eksiğimiz varmış sadece. Yemek yeme isteği de gayet iyi. Ayına uygun her şeyi yedirmeye çalışıyorum. Kilo açığını nasıl kapatabilirim . Aranızda bunu yaşayan var mi ? İşe yaradığını düşündüğünüz kilo aldıran tariflerinizi paylaşırsanız sevinirim.