Ya kızlar napcam ben vallahı yoruldum 40 aylık son ıkı haftadır istisnasız haftada üç kere yatağına çiş yapıyor alarm kuruyorum kaldırmak için kalkmam diye ağlıyor gece gece de üst elemek istemiyorum düşünüyorum yatarken çok bişey de içmiyor napacağım nasıl atlatırız bişeyler diyiverin nolur yaaa