Ben de 23 aylık kızımı iki gün önce kestim. Onun öncesinde hep konuşarak anlatarak ve de kademeli bir şekilde azaltarak bırakmak istedim. Ama asla asla olmadı. Aşırı hircinlasip ağlıyor ve daha da yapışıyordu memeye. Asla yemek yemeyen zayıf bir bebek sürüm de çok çok azdi zaten. Ben de dayanamadim kara kalem sürdüm. Görür görmez istemedi cekindi. Yanlış olduğunu biliyorum ama mecbur kaldım. Gece gündüz her yerde herkesin içinde meme meme diyen bir bebek düşünün .