Sevval1507 Didos_Ayla üç ay yeterince büyük bir süre doktorum 28 günlük yeni doğan dönemini atlattıktan sonra uyandırmama gerek olmadığını ve artık her aciktiginda kendinin kalkacağını söyledi bebeğim 2 aylık suan 11 gibi derin uykuya dalıyor bazen 1 bazen 3 bazen sabaha kadar yatıyor elhamdülillah kilo alımımiz da iyi. Onlar için gerekli olan büyüme hormonu gece uykusundan sağlanıyor cunku
Snp57asel Didos_Ayla benim bebeğim 1.5 aylik çok şükür doydugunda birakiyo aciktiginda agliyo sizde öyle yapın bence
Dfncgdm2022 Didos_Ayla kımısı uyandır kımısı uyandırma demıstı valla kımı dınleyecegımı sasırdım ama benjm kızım uyuyan bebektı sabaha kadar almasan uyanmazdı o yuzden once ıkı saatte 1 sonra uc saatte 1 kendım kalktım emzordım uyandırmazdım valla alırdım emzırır gerı yatırırdım :)uyanmazdı da uYandırma dıyende oldu ama sankı ac bırakıyrm gıbı hıssederdım o yuzden ben kalkıp emzırdım 4. Ayından ıtıbaren kendı acıkınca kalktı zaten sonra ona gore uyandımm hep
Sumeyyefurkan İki saate bir uyandır canım ben öyle yapıyorum daha küçük demişti doktorum acıktıklarını hissetmiyorlarmış
Gulnazz 40 ı çıktıktan sonra şekeri düşmez artık acıkınca kendi kendine uyanır dedi doktorumuz kesinlikle uyandırıp emzirme demişti . 3 aylık bir bebeği kesinlikle gerek yok bırakın rahat uyusun uykusunu alsın acıkınca mutlaka uyanıyor sizi de uyandırıyorlar merak etmeyin ☺️
fatmasel_ Didos_Ayla bnce eğer kendisi açıktığın da kalkıyorsa hiç uyandırma kendi kalksın eğer uyanmıyorsa sabah 7-8 e kadar kesinlikle uyandır benim bebeğim uyanmıyordu bıraksan 12 ye kadar uyuyordu ben uyandırdım hep
Ozgenizz Didos_Ayla canım uyandır ama 2 saatte bir değildi 5 6 saatte bir bebeğini bilmiyoruz benim kızım aç haline asla uyanmazdı oyüzden doktorum da bana 5 saati geçmesin demişti
Didos_Ayla Uyanıyor. Mesela akşam 9da uyursa 12 1 de uyanıyor. Ondan sonra da 5te uyaniyor. Sonra 7,8,9 gibi uyanıyor güne
Kuzeynepp Didos_Ayla ben 4 aya kadar gece uyandırıp emzirmistm cnku cok kcukler heo uyuyorlar cogu aciksa kalkar ağlar dio ama bu aylar hep uyuyarak gecio bence bu ayda uygunlayın.
Tansukiz Didos_Ayla kendi uyanana kadar uyandırma alışkanlık olmasın siz de yatın uyuyun bugünleri çok ararsınız 😂😂 ben 40 tan sonra uyandırmayı bıraktım bir sıkıntı yaşamadık şükür