Arkadaşlar merhaba bebeğim 6 aylık dün test yaptım ilk basta hiçbişey cıkmadı ama 5 6 saat sonra silik bi çizgi cıkmıs kesin olmamakla beraber hamile oldugumu düşünüyorum aranızda böyle olan varmı ilk doğumum sezeryan oldu bu hamilelik riskli olurmu aralarında sadece bir yaş olucagı için cokmu zorlanırım yasayan birileri anlatabilir mi basıma neler gelicek 😀