dunyam2 şimdi 1 aylık, doktora bu hafta gideceğiz ama ölçüsünde bir sorun yok. Bizim ultrason temiz çıktı, MRda bu şekilde bir sonuç çıktı. Ben de doktorla konuşmadan önce çok ağladım ama doktor çok rahatlattı beni. Lütfen siz de dert etmeyin inşallah bir sorun çıkmayacaktır. Büyük ihtimal önümüzdeki ay bir MR daha çektireceğiz, sonuçları paylaşırım sizinle