ozah popodan Yukarı doğru değil de üstten aşağı doğru temizliğini yapmalısınız iç kısımlara pişik kremi sürmemelisiniz bir de altını temizlerken aralarını açarak üfleyin yapışıklık olabiliyormuş sanırım. Ben bu şekilde bakıyorum ekstra bir şey yapmaya gerek yok diye biliyorum.