Merhabalar bebem 1 yaşında ve uzun süredir iştahsız önceden açsa 1 kase çorba yerdi şimdi 3 kaşık zor yiyor napıcam bilmiyorum yeme fasılları çok zorlamaya başladı beni motivasyonum tamamen yerlerde:( uykuyada zor dalıyor bütün gün uyku ve yeme problemi yüzünden gün bitiyor peşinden koşuyorum elli kere yemek hazırlıyorum öğle uykusu için 4 kez kucağımda sallıyorum yok tam dalacak gibi oluyor sonra yine gözle faltaşı. Yemediği ve uyumadığı için mızmızlanıyor sürekli kucak istiyor çok yoruluyorum ve ne ev işi ne yemek yapmaya vaktim kalıyor 😢 öneriniz var mı yoksa bu geçici bi durum mu acaba atak mı diş mi? Bi sürü soru dolanıyor kafamda