silanaydin doğduğunda ilk iki gün küvezde kaldı yanıma hiç gelmedi orda mama vermişler biberonla sonra yanıma geldi memeyi nerdeyse hiç tutturamadık hemen alışmış orda biberona. sağdım elimle felan ama sütüm o kadar az geldi ki damla damla gibi şimdi şimdi gelmeye başladı sanki mamayı bıraktırma aşamasındayım emzirme danışmanlığı alıyorum yeni başladık bakalım inşallah bırakırız . Emziriyoruö ya mesela 1 saati geçiyor sonra bırakıyorum yerine ağlıyor mamayı verince susuyor