Kızlar yaaa sabır. Kızım 12 ay 10 günlük. Zaten oldum olası uykuyu sevmeyen bi bebek ama son 1 aya yakındır çok güzeldi. 2 - 3 saatte bir kalkıyordu. Nazar mı değdi ne olduysa şimdi 40 dakikadar bir yarım saatte bir kalkıp emiyor. Mızmızlık yapıyor gece susmuyor yani çenesi. Bazen kalkıp resmen bağırarak ağlıyor.. Sürekli şikayetçi gibi ağlıyor. .. diş desem değil ağrı sancı da yok. Belki de diş onu da bilmiyorum da .. İstiyor ki sürekli memede olayım.
Aç mı deseeemm 🤦🏻♀️🤔 bilmiyorum aç mı . Az önce yoğurtlu bi mama hazırladım yedi. Bakalım uyanacak mı gece.. hayır bide karınca gezse sesine uyanıyor yaa :(
Güya 1 yaşın geçince rahatlarız dedik daha da beter oldu ;(