Miranbabyy 3 bucuk aylıgız eli hep kafasında kafasını kaşıyor sanki sizin bebişlerde kaşıyor mu neden olur sizce 😊
gencmom_ Miranbabyy kaşıma değil o keşfediyor Saçı varsa saçını yoksa da kafasını keşfediyor benim kızım saçını çekiyordu o aylar 😂