beyzade74 Bebeğimin poposunun iç kısmında yani makatta beyaz sivilceler çıkmış demin gördüm köpek dişlerimiz geliyor epey zorladı onunla alakalı olmuş olabilir mi yoksa başka bir sebebi var mıdır yaşayanlar ne gibi önlemler aldı nolur cevaplayin doktora gitmeli miyim?
_YanakReisinAnnesii beyzade74 doktora götürün tabiki ama yaşamış birisi olarak yediği birseye tepki verip döküntü dökmüş olabilir de demek istiyorum, yiyip içtiğine dikkat edin bir süre isterseniz
1515g beyzade74 doktora görünün bence benim kızimda da öyle oluyordu alerji.olduğu için yediklerinden olmuştu su an oranin fotoğrafını çekin doktora gidince gösterisiniz
Cocukgelisimcimomy Sebebi diş bile olsa makat iç kısmı çok hasas ve dışkıyla temas halinde bu yüzden bence doktora götürün enfeksiyon riski olabilir , pişik olabilir , yara olabilir