Burcubuse26 Birde kendisinin yemesine izin verin döke saça yesin kızım kendi yer herseyi çorbayı bile yani izin vermiyo ben yicem diyor kaşık çatal aldım ona mesela heveslensin diye öyle öyle iyi kötü yiyor
umutunannesiiii Burcubuse26 meyveyi kendi yiyor birde köfte falan eline veriyorum başta pütürlude sorun yaşadık o yüzden yeni alışıyor
Burcubuse26 Nurumm12 biraz kıyma biraz semizotu yumurta ekmek içi azcık ruşeym semizotunu biraz haşlayıp bütün malzemeleri karıştırıp tavada pişirdim köfte gibi az yağda bide tuz attım ben az bşşey göz kararı yaptım öyle söyleyim 5 6 tane çıkmıştı
umutunannesiiii Burcubuse26 Çok güzel açıklayıcı yazmışsınız teşekkür ederim pankek ve omlette şansımı denemeye devam edeceğim inşallah
Burcubuse26 umutunannesiiii rica ederim alışır merak etmeyin bende çok stres yapıyordum ama döke saça yedi hep hala döküyor ediyor ama yiyor karnını doyurcak kadar aç oldğundan emin olun bide bazı bebekler uyanır uyanmaz kahvaltı yapmak istemiyo aralarda yedikleri şeylerde etkiliyor ben hep besleyici vermeye çalışıyorum zaten az yiyor o yüzden yediği şeylerden vitamin alsın diye ona göre ayarlıyorum hep
umutunannesiiii Burcubuse26 haklısınız gerçi stres yapıp aştığımız çok şey oldu biraz daha zamana ihtiyacımız var diğer öğünlerde problem yok şuan çok şükür kahvaltıda da önerilere göre hareket edeceğim