Selamlar hanımlar 20 aylık oğlum var aynı zamanda 16 haftalık hamileyim doktor 12 de kız dedi 15 de erkek dedi tabi güvenemedim tam detaylı usg yi bekleyecem ultrason resmini görenler pipi depil kordon diyor siz ne düşünüyorsunuz yorumlarınızı beklerim happymomda sormuştum orda olanlar bilir Allahım hayrlı ve sağlıklı versin 🙏 