5 aylikken başladık biz.süt ürünleri haricinde 3 gün kuralı uygulamadim.abiside alerjik bir bebek değildi kizimda değildir die düşündüm cok şükür bir sorun olmadi.tadimlari bitirdik artik günde 2 öğün az miktarlarda biseyler veriyorum lakin benim kızım karışık yemeği pek sevmiyor püre tarzida sevmiyorki hic yapmadim hep taneli biraktim catalla ezip.yogurt çorbası,pirincli kabak çorbası ve ezilmis meyveler yiyor.sabah abisi kahvalti yaparken yumurtanin sarisindan yağda yada haşlanmış olarak az miktarda yediriyorum yaninda airferda az yagda kizarttigim patates ve kaşar peynirinde yiyor yani herseyi bu sekilde karıştırmadan istiyor bende tatlarini bilsin die az az veriyorum herseyden.geçenlerde abisine kuymak yapmistim 2 3 cay kaşığıda ondan yedi yiyebileceğini düşündüğüm herseyi tattiriyorum ama kahvalti ana ve ara öğün gibi 7.ayda oluyor şuan hala tadim seklindemi gitmeliyim.insan unutuyormus ya sanki hic cocuk buyutmemis gibi 😅