Ozgzcn aynı olmuşuz ya bende normal doğum için gittim 4 saat suni sancı aldım ama sezeryan oldum açılma ilerlemedi hıc. 1 cm kendi açıklığım,bide ebe eliyle 2 cme çıkardı onu
Kaç defa alttan muayene oldum o gün zaten
Ondan önce de olmuştum ama o gün o ebenim muayene şekli benim afedersin ağzıma etti
Travma kaldı bende