Kızlar merhaba benim oğlum doğduğunda 10gün küvezde kaldı ve mamaya alıştı. Sütümü sağıp götürüyordum ama o kadar azdı ki ek mama verdiler. Şimdi emziriyorum sütüm geliyor ama oğlum emdikten sonra aç ağlıyor, aptamil 1 veriyorum. En azından 6 aya kadar emzirmek istiyorum ama meme reddi yaşarım biberona alışır diye korkuyorum. Böyle hem mama hem meme verip devam eden var mı 🤷🏽♀️