orkideSeverim Evet Yeni sezon hakkında ne düşünüyorsunuz benim tek düşündüğüm pembe de aldatılınca erkektir yaparmı diyecek şu kadını sevemedim gitti gerçekten böyle insanlar var ne yazıkki en çok üzüldüğüm şeyde bu
alpsmother_ orkideSeverim ben de pembe panterin bazı konuşmalarını doğru bulmuyorum ama doğa bence ayıp etti kadına onun ne suçu var çoğu kaynanadan çok çok iyi bence 😂
Ogulluana orkideSeverim pembe değişik bir karakter tam çözemedim despot tarafları da var ama ben isterdim böyle bir kaynanam olsun özünde iyi biri
bebis_ve_annesi41 orkideSeverim pembe klasik kaynana işte 😄 normalde bile diğer bölümlerde doğa yı kıskanıyodu biseyler söyleniyordu hep🤣
orkideSeverim alpsmother_ ben üzülmedim nedense erkektir çapkınlık yapmış bir kere kızda haketti dedi kendisinde aynı şekilde davranıyor bakalım apo ilerde neler yapacak doğa iyi yaptı bu arada 😂
orkideSeverim Mirrannnmardin bence pembe küçüklükten erkek ne derse tamam de erkektir yapar evin direği vs gibi erkekleri gözünde büyüterek büyütülmüş ailede o yüzdendir oğullarına ve eşine düşkünlüğü diye düşünüyorum ama sevemiyorum maalesef 🥲
orkideSeverim Ogulluana gelinlerini seviyor ama sürekli herşeye karışan bir kaynana modeli maalesef 🥲
orkideSeverim bebis_ve_annesi41 ay kız herşeye karışıyor birde diyor ya erkektir kocasına gelince olaylar değişiyor 😂😂
Birdurummuvar orkideSeverim ayy izleyemedim yoldayım apo pembe alev üçgeni ne oldu? En son alev ben istesem bu evin hanımı olurum felan demişti o kısmı çok merak ediyorum apo tekkisini ortaya koymuştur inşallah
orkideSeverim Birdurummuvar pembe alevin peşinde yüz yüze konuşmak için ama bir türlü denk gelemedi apo şuanlık durgun alev Apo’yu düşünüyor pembe alevin dediklerini düşünüyor 😂😂
Birdurummuvar orkideSeverim apo hiç tepki vermedi mi? Yazıklar olsun bu erkek milleti 70 inde de aynı inşallah emeklerimiz boşa gitmez yazık çok yazık, 😅
orkideSeverim Birdurummuvar apo yok öyle bişi falan dedi kütüphanede pembeyle konuşurken ama ilerde bişiler olacak sinyaller verildi 😂