-Eraymoms- Yani dünya çapında açılmış marka olsa, dehşet para kazanıyor olsalar neyse diyeceğim de. Bütçesi belli, kazancı belli. Ne kadar iyi bir yerde ne kadar kaliteli ürün yapabilir sanki?
Desen ki, Eylül Öztürk ürünlerindennalacagim. Alınır derim. Bir sürü dükkanlar, başka Ülker’e açılmış ithalat ihracat veya başka kim var Dilan Polat var öyle.
Ama bunlar bana çok kaliteli gelmiyorlar. Üzgünüm.