Ozlemmmmm merhaba, bezi sık mı değiştiriyorsunuz acaba? Ben bebeğimin altını çiş yapmış olsa bile yıkıyorum, iyice kurutup zeytinyağı sürüyorum özellikle özel bölgesine ve sık bez değiştiriyorum. Bezi de çok sıkı bağlamıyorum. Uzun zamandır geçmiyorsa bir doktorunuza sorun isterseniz, bizim her aylık kontrolde mutlaka bakar.