Ya yılda bir grip olurum ondada gözlerim akar sopan doğramış gibi ve açamayacak kadar kötü oluyor alerjik nezleymişim bebeğim 1 yaşında hareketli ve bakacak kimse yok tekim doktor deloday yazdı nazoster burun spreyi verdi iğne yapacaktı ama 4 saat emzirenezsin dedi ve oğlumun uyku saatiydi emmeden uyumaz hatta bu ara yapışık yaşıyoruz iğne yaptırmadım ilaçların reçetesinde de emziren anneler için uygun değil diyor doktor bebeğe biraz uyku yapar dedi yani çocuğa bakmak için kullanmak zorundayım kullanan var mı daha önce?