Ormanmeyveli 2 hafta önce hastalandığında evde atesini ölçtüm 39du hemen hastaneye gittik. Kayit sirasinda olculdugunde 37 gösterdi ki bu imkansiz cocuk yanıyordu.
Doktorun yanına gittiğimiz de kagida bakti atesi yok dedi. Daha sonra koltuk alti olcerle bakiginda 39,4 ates cikti anında igne yaptılar.
Bence hastaneninde olcerinde problem olabilir.