Kızım hasta birden hastalandı. Ateşi var suan allahtan yanıma aldım ilaçları. İburamin calpol veriyorum. Birde öyle bi yerdeyiz ki merkezden uzak😞 kızım 2 buçuk yaşında İburamin acaba az mı veriyorum acaba? Yarım yemek kaşığı veriyorum doğru mu kızlar