cicekannesi12 göğüs sertleşmesi mi ağrıdan kastınız? Mastit olabilir, eğer ki böyle bir şey ise önce evde bir kaç şey deneyebilirsiniz. Bende de oldu emzirirken sol memede yaşadım, sağ memeden hayli büyğktü, dokununca ele gelen kitlemsi sertlikler vardı, acı vardı, ben ılık duş aldım, duşta memeye masaj yaptım, bu hani içi mavi jelli sıcak/soğuk kompress zımbırtıları var ya, onlarla sıcak (ılık yani, yakmadan tabii ki) uygulama yaptım, sağdım, hemen geçmiyor ama zamanla geçiyor. Geçmemesi durumunda doktor görmek gerekebilir. Siz göğüs ağrısı deyince ben nedense hani göğüs (chest) gibi algıladım, meme olarak değil, kusura bakmayın.. acil şifalar dilerim